Jag har en såndär supermamma

Nu är inspirationsbilden till morgondagens redovisning klar. Ska skriva ner lite stödord, sen blir de sängen. Utmattande dag. Skolan, åkte och shoppade de delar som fattades, sydde klart kjolen, kastade mig på bussen och till stan och stadsbiblioteket för att skriva ut bilderna i färg, men tydligen kunde man bara skriva ut i svartvit men kopiera i färg, så fick kasta mig till historiahyllan (kom dit en 20 min innan de stängde) och hitta nya bilder att kopiera. Skrev ut de jag behövde i svartvit men hittade en del bra bilder att kopiera ändå. Så de gick bra ändå. Tur.

Kikade lite på Idol, sen lyxfällan och käkade lite, tiden bara sprang iväg... Och nu sitter jag här.

När jag kom hem hade jag fått ett rosa brev från min lilla mami, med ett kort och 2 biocheckar. NAH! Min mami är sötast vinner. Det behövdes verkligen idag, blev glad i hjärtat igen :) Tack mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0