Ikväll är de fest, igen :)

Ja men gårkvällen var skoj. Förfesterna var de roliga, sen drog vi till Debaser, som jag så inte alls gillar. Hade superhöga förväntningar eftersom alla hela tiden vill dit. Nu kan jag inte fatta varför? Hoppas iallafall att de brukar va annan musik där isåfall... För de där vettefan var de va. Tråkig musik. Hade skoj på Mcdonalds med Malin och en klassis till henne, sen hem till sängen.

Ikväll blir de påt´igen bah. Förfest hos mig kl 9. Och inget jäkla debaser idag inte! :)

De värsta jag vart med om var imorse, drömde att jag började kl 10 och vaknade till kl kvart i, snacka om att jag flög upp, hann klä på mig under stress och sen kom jag på att jag började kl 12. Herregud, ni kan inte ens tänka min panik, men lättnad när jag kom på mig själv. Haha! Kul start på dagen.

Nu: Jobb! Här ska säljas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0