Hemma i mitt crib

Bytte skolans segobert datorer mot min egen segobert. Dags för en ny dator, ja tack.

När jag kom hem kikade jag ner i källarn för att sopa lite (min uppgift sen städdagen). Tänkte möblera om lite här innan klassen kommer kl 7 också för att få bättre med plats för alla så vi kan kolla på film och mysa. Trevligt.

Tänkte faktiskt att jag kanske skulle sätta upp suddgrejsen (börjar bli dags..) på fönstrena idag, insyn hos mig - nej tack.

Mina funderingar just nu är att göra mig någon/några oversize skjortor där jag använder mig av skärningar och former från just 1600-talet. De lät väl bra? :)

Nu ska de googlas lite.

Kommentarer
Postat av: carolina

Fridi no way att jag glömer DIG!!!

Fan det är nåe fel på nummret jag har inlagt på dig hahaa, tror det är heelt fel. Ska kolla min face mail & dubbel kolla. Kan lixom inte ringa :(



Vi borde SERIÖST dra ihop tjejerna & åka iväg. En weekend bara. ååh fy satan vad mysigt. Jag kan fixa billigare hotellrum :D

2009-09-14 @ 17:08:55
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Apropå skjortor.. såg en skjorta - by Malene Birger - som var galet lik den du gjorde i skolan :P (mer cremevit bara)

2009-09-14 @ 22:44:47
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0