En onsdag i skåneland

Igår var de eget arbete i skolan så vi möttes på bibblan runt 10 (sovmorgon!) och nu har vi en plan. Känns bra. Sen ringde jobbet och jag fick komma och jobba. Eftersom de skulle vart halvdag i skolan hade jag klackarna på och inga bakupskor, så när jag var på väg hem med telefonen i högsta hugg hann jag tappa bort mig själv mellan Åhléns och centralstaionen... Som är ungefär en 5 min promenad om ens de.. Men de är lite av min charm. Kom hem runt 9. Ont i fötterna hade jag. Nej tack.

Några klassisar hade dragit ihop lite fest och de ville man ju inte missa (fast jag kände för första gången i mitt liv att jag fakiskt kunde gått och lagt mig direkt när jag kom hem, efter maten såklart!). Till Karolina it is. Där var de en 7 tappra själar och jag själv som tydligen pajade en öl i väskan och knäckte kameraskärmen med glassplittret (antagligen). Supersämst. Men man ser ändå, så de funkar... Men not kul alls faktiskt. Sen vart de ett andra försök på Babel, och nu gillar jag de. Rätt rum öppna säger jag bara :) Najs!


Och för att citera Sarah - Jag gör lite som jag tror.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha! men jävla klant! :)

2009-09-04 @ 11:33:22
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0