En liten snabbis

Igår söndag vart de lite tacos-rest mys med filmhyrning tillsammans med Malin. Värt.

Idag måndag skola och nu är broderit klart, imorgon ska kjolen ihop. Tro de eller ej, idag har jag sökt studiebidrag! Wiho! De va på tiden. Nu hoppas jag bara att de flyter på och att jag får så mycket pengar som möjligt, lyxstudent, ja tack. Man jobbar väl för att man ska få ha kul?!

Egypten arbetet är på G och de har skrivits en del, öppettider på telefon till länsförsäkringar uppkollat så att jag kan ge dem mitt konto nr så jag får tillbaka lite pengar från bilförsäkringen (har ju ställt av bilen). Trevligt med lite extra pengar ju :)

Idag har jag pratat med Mami och Dadi och sen fick jag ett samtal från Assal och en update på vad som händer på Ikea. Spännande. Blev en timmes snack och sista timmen på Pirates of blabla blev nerprioriterad.

Nu sängen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0