Lite helgmys

Igår shoppa jag loss tillsammans med Linda. Först en vända på Ikea och lite nya handdukar, påfyllning av bestik och lite annat smått och gott. Sen vart de en sväng mot teknikaffärer och en ny kamera inhandlades. Värt. Sen hittade jag mig en datorn! En helt ny bärbar. Så himla värt då min gamla skulle kunna dö när som helst... Segast vinner på den. Nu går de fort :)

Fredagkvällen bjöd på tacosmys med Malin, lite av en tradition nu ju. Trevligt.

Idag var de såklart jobb, de va rätt lungt. Inte den roligaste av dagarna jag jobbat direkt. Trodde de skulle vara värsta draget, löning och allt ju... Men nehe. Fick mig iallafall en skojig kund som skulle komma tillbaka till mig, och hon utnämde mig till hennes personliga shopper :) Skoj.

Snart kikar Charlie förbi och vi ska väl ut och ta en drink iallafall. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0