Det är omodernt att hacka på sig själv

Tyckte jag var bra skrivet. De stog nämligen i min bok jag läser, Självkänsla nu!. Vaknade upp och läste mig 2 kapitel. Mys och ligga kvar i sängen och lyssna lite på radio och läsa en bra bok.

Nu har jag ätit lite lunch och tänkta ta mig till Entré för nått pajettigt tills ikväll. Vill ha nått nytt festligt, har ju mest köpt basgrejs... Och idag köpte jag lite hår också :) haha japp, nytt löshår. Mer fejk till folket. Ja tack. Tänkte slå till på ett par nya fransar också. De man inte har får man fuska till sig. Så de så.

Och nu först, solariet. Ta hand om mitt yttre-dag idag känner jag. Trevligt.

Ikväll är de fest. JA TACK!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åhh nytt hår..

På DIIIG, faan va snygg du ska va rå.

(Inte för att du inte är en pudding i 'kort')

Men åh.. Going to FAB

2009-09-18 @ 18:46:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0