De vankas utgång

Nu är de lite glatt folk här och vi är på g att dra oss ut i nattlivet här i Malmö, Inkonst it is.

Tidigare idag var de skola och redovisning hela dagen. Sedan fick vi lite feedback och jag fick för första gången höra att jag artikulerade bra, den du Farfar! Haha :)

Sen vart de till att hämta upp 5 par skor som väntade på mig på fyndstället skopunkten. Awesome. 5 par skor för 1000 kr, grymt ju. Bussen till Möllan och de skulle bli en kvart öl med 2 klassisar, men de blev snarare 2 timmar. Mys. Sen stresstvätta håret och ner på stan för middagsmys med Linda (från ikea). Vi käkade sommartallrik på Gozzip eller nått sånt, mums! Och nu förfest helt enkelt. Skoj!

Ha en bra kväll mina kära! Nu FEST!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Friidis, vi skrattar åt dig nu hihi..

-Artikulera haha.. bra där :))

2009-09-12 @ 23:15:25
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0