Bra på att shoppa, mindre bra på de som var planen..

Inget mönster gjort. Såklart. Fyfan va mindre bra jag är (inte dålig, mindre bra ska man säga enligt min bok).

Jag har iallafall vart på mötet med Carro (probably the best boss in the world). Snackade lite om hur de vart hittills och förväntingar och utveckling och sånt bra. De gick super.

Sen köpte jag mina tavlor som jag ville ha från Bolaget, dom ska upp i köket och få in lite fler färger än bara rosa. Tänkte proppa mitt fönster med massa krukor och blommor i alla färger också. Tror de kommer bli awesome. Shoppade loss lite rosa på jobbet också, så jag har lite kul att ha på mig på helgerna, de är ju ändå där jag spenderar varje helg. Och för att forsätta min shopping så beställde jag lite från nelly.com, 2 par skor och 1 liten top (färdigbiktad). Ja tack.

Tack för polkagrisen Morfar och Mamma :) En sån fick jag på posten sådär en måndag, direkt från Gränna. Mm mums!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åååh vad avis jag blir., har du köpt dom där förbaskat snygga heelsen!!

Jag älskar dom.. så snigga :))

2009-09-29 @ 15:20:14
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0