Åh kvällsräddare igår :)

Igår. Kom hem som vanligt, pratade lite med älskade i telefon och sen vart jag sådär sjukt rastlös. En öl ute i livet vore ju trevligt. Skickade iväg ett sms till käraste Malin från käraste staden Uppsala och kvinnan var redan ute tillsammans med sin klass och jag haka på direkt. Bikade (!) ner till Lilla torg och tog min en öl tillsammans med blivande mäklargänget. Alla var sjukt trevliga och de var verkligen en kvällsräddare :) Ja tack till Malin och hennes klass! Malin var fullast vinner i klassen iallafall, chiiing!

Efter denna kväll vart man bjuden på fest på fredag och de ser jag fram emot, rätt mycket grabbar i den klassen så jag fick lov att ta med mig mode-brudarna. Ja tack på de! Kikade runt lite med mina kära klassisar idag och de var några som var på iallafall, några sjuka och många som åkte hem denna helg då vi har lite långledigt.. Och några skulle stanna hemma och mysa med en käraste. Kanske blir lite klassfest på lördag, de verkade passa flera.. Men vadå, tvådagars för min del då!

Idag sov jag ut och vaknade av mig själv runt kl 11. Då började jag läsa lite i en av böckerna jag köpt, Självkänsla nu! av Mia Törnblom. Nu ska jag boosta mig själv. Haha! 

Dags att göra mig ett vecko-inhandlingslisa, eller ja de är ju inte så långt kvar på veckan... Men ändå, smygstart på veckohandlandet då.. Känns bra.

Nu: Duschen.


Några av kvällsräddarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0