Modefabriken is the shiet

I tisdags hade vi en såkallad kulturdag i skolan. Det innebär att alla klasser ska fixa en dag där man möts och har skoj tillsammans, typ.

Vi fick måla på väggar, göra lerfigurer, bygga pärlplattor och spela spel, lite dagis feeling över de hela, men mys.

Efter lunch vart de klasserna mot klasserna i Jeopardy. Modefabriken (alltså vi) kickade ass! Vi vann stort över resten av skolan och vi hade verkligen skitkul! Vi kunde allt, bl.a. grisorgasmers längd och sjölejonljud.. Sjukt mycket onödig information bär vi omkring på.

Onsdagen bjöd på studiebesök i Lund för lite insiration, men jag mådde skit, illamående och magkramper, så jag stannade hemma. Usch. Mindre kul. Men de la sig på eftermiddagen så jag kunde äta nått och nu är jag back on track. Hade nog fått i mig nå kepigt...

Idag vart de en sväng till nya IKEA med Minna. Jag handlade ingenting. De har aldrig hänt förut! Stolt. Eller jo, jag shoppa loss på en korv :) Sen vart de lite TV-häng hemma hos David. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0