Lite burned men vadå

Kom precis hem och nu ska jag välja ut bilderna som jag vill ha, sen blir de bums i säng.

Hemma hos Malin var de mys :) Hemtrevligt och varmt. Vi körde på lite varm oboy med marshmallows och allt, men de vart lite brändmjölk, trots Malins flitiga rörning. Hon skyller på kastrullen. Men de vart gott ändå, vardagslyx ju.

Sen fick jag kuta jag till bussen och jag hann. Yeah!

Idag tände jag ljus för första gången (MYS) för att få lite värme, mina fönster läcker! :O Jag måste skaffa mig en brandvarnare!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va mysigt med oboy m. marshmallows! Lyx!

Och ljus ljus.. Vi missbrukar dom nästan :D

2009-10-15 @ 11:32:14
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha vadå det var kastrullens fel jag har ju en ypperlig visparm :D

2009-10-15 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0