Jag saknar

..hemma. Familj. Vänner. Uppsala. Hemma.

Men om några veckor ska jag hem och hälsa på, de känns bra, men fortfarande långt kvar... Men tiden går ju fort.. Fast idag har jag verkligen en sån dag. Jag vill bara vara hemma och sitta i soffan och äta tacos med mammi och daddi och syrran. Som vanligt :) De var allt för länge sen. All ära till telefon, men jag vill träffa dom, krama och klämma på dom.

Och inte nog med att familjen är där, alla kära gamla vänner. Ni är verkligen inte bortglömda. Ni är värdefullare än värdefullast. Saknar er nått enormt. De är tomt utan er men jag vet ju att ni är där hemma och njuter av vardagen, ni som inte är på nya äventyr då. Men snart ses vi! :) Ja tack.

Nu blir de nattinatti för min del. Knapp-shopping imorgon väntar.



Några av dom saknade. Ni ser ju hur man trivs och vem skulle inte göra de?!

Kommentarer
Postat av: Carla

Jobbigt med hemlängtan!! :(

Jag längtar också hem, bara de att mitt hem är Hudiksvall! Känns verkligen så! Helt underbart! Lyckan är enorm :D

Du kanske kommer känna så nån gång... Å om inte annat så har du inte allt för långt kvar tills du är klar ;)

Kämpa på darling!! <3 love

2009-10-13 @ 08:20:08
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh älskade älskade snygga Frida.

Vi saknar dig också.

Det är klart du längtar hem, när du vet att du har så mkt. kärlek här :))

För det har du verkligen.



Vi hörs ikväll, då måste vi planera nyår va :D

Mest kärlek från mig till dig

2009-10-13 @ 13:41:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det finns nog ingen som har så många nära & kära som väntar på en som du har.. så mycket kärlek som man bara vill överösa dig med darling.. och det ska vi när du kommer hem!

Klart man längtar hem när man har så mycket kärlek som väntar, annat vore väl konstigt ;)



Älskar dig.

2009-10-14 @ 14:21:12
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: carolina

Men baby vi saknar & längtar efter DIG..

Ja visst! så klart man längtar hem när man har så mycket kärlek som väntar dig fina tjej :)



Meeen ingen har väl missat hur fantastikt du har det i ditt nya hem :) Du verkar verkligen lycklig baby, med ALLA nya vänner & allt kul ni gör :)

2009-10-14 @ 18:31:50
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0