JA TACK!

David Guetta kommer till Malmö! Och här bor ju jag, så ja tack säger jag till de! Biljetter bokade! Jag och Malin satsa och pröjsa dubbelt för VIP-biljetter! Wiho! :D Jag ser sååå fram emot de här! WOW! 23 October smäller de!

FEST FEST FEST! JA TACK!

Idag så har de pillats på jackan i fejk-skinnet, bara ärmarna kvar nu, sen blir de foder, ska lägga in en speed nu och göra klart den, än så länge flyter de vägen! Känns bra! Jobb blev de från kl 3 idag så fick slita mig från jackan då. Lugnt värre idag, så nu hänger allt i storleksordning! ALLT! Imorgon blir de lite mer jobb och sen tacos-mys med Malin och några av hennes klasskompisar. Underbart!

Film-mys med mig själv efter lyxfällan. Ja tack.

Åh nu vänder de...! Som sagt idag mycket JA TACK!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh jag blir glad av att läsa om dig <3

Bara så du vet.

2009-10-11 @ 14:56:17
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0