En dag i mitt liv

Det var den fredagen.

Skola- jackan färdig, eller ja, skalet på jacka, nu är de fodret, delarna är utklippta och nu blir de bara till att knåpa ihop allt och få till nån knäppning av nått slag, knappar eller dragkedja? Vet inte vad jag vill än, just nu lutar de åt tryckknappar.

Jobb- vart en snabbis på jobbet också, de va lungt och jag fixade så de är fint och laddat inför morgondagen som förhoppninsgvis är super. Hoppas på bra höstväder som lockar ut folket, så dom kan komma och shoppa massor hos oss! Ja tack!

Kvällen- tacomys med Malin står ju på schemat sådär en fredag, så de vart hemma hos en klasskompis till henne idag, riktigt mysigt bodde hon och idol var såklart på. Idag röstade jag inte på någon. Ingen va sådär wow, henne/honom vill jag rösta på, så de blev inget. Tråkigt. Tove var iallafall bäst, hem med Camilla.

Godnatt, nu är de bums i säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0