Men Malmö...

Malmö är faktiskt hemma.

Nu när jag kom hem till mitt barndomshem i Uppsala och Sävja så känns de verkligen förändrat. Samma som alltid men inte mitt hem. Inte mitt egna hem. Huset här tillsammans med familjen kommer ju alltid vara hemma, men inte mitt hem. Och Uppsala, visst, man har minnen i många hörn och många älskade vänner är här såklart, men ändå, nya äventyr väntar.

De är vännerna och familjen man saknar med Uppsala, så himla underbart att få se er alla igen! Men Malmö är garanterat en roligare mer fartfylld stad än Uppsala. Wow! De känns så skönt, lite som att hitta sin plats för tillfället.

Och alla nya bekanta i min nya stad, ni är alla underbara människor, de är ni som gjort Malmö till hemma. Ja tack på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0