Mycket skoj och stoj, men nu hemma i lugnet

Nu så, tillbaka i lugna Skara. Skola idag som vanligt. Sen kom farmor och farfar på besök och kikade runt lite i skolan, sen begav vi oss hem till mig och fikade. Ut och käka, och eftersom vi är i Skara är utbudet inte så stort på restaurang sidan, typ pizzeria eller pizzeria. Så de fick helt enkelt bli pizza. Och de var riktigt god pizza faktiskt. Och nu har vi precis klämt i oss lite kex och ost och vin. Jag är så himla mätt så jag tror jag smäller av, men mysigt har de vart. Dom ska sova kvar och så blir de en lunch imorgon, sen är besöket över. Men de är alltid kul med lite sällskap här nere!

Hade en sjukt kul helg med massa fest och mina käraste var duktiga att dokumentera så jag snodde lite bilder av dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0