Tipsrunda och allt ju

Började dagen med en helt vanlig skoldag och sydde fickor på min linnejacka, gjorde alla fel man kunde så sprätten var min bästis sådär innan lunch, men nu är fickorna på plats, klara och fina. Kl halv 2 samlade vi klassen och begav oss ut i naturen för lite rabarberpaj och sedan gick vi en tipsrunda. Efter tipsrundan i skogen med sniglar och annat liv begav vi oss hem till Gunnel. Känner mig inte riktigt hemma i skogen, vilken fin natur... Själv tycker jag att de är rätt vackert när man kommer in till sthlm på nattid och höghusens fönster lyser.

Hos Gunnel fick vi lite mat och sedan värsta marängtårtan, sjukt god. Häckade i uterummet och snackade lite skit med klassen. Var en riktigt mysig dag fakiskt! Nu är de inte långt kvar på utbildningen..! Den andra gruppen slutar på onsdag, men vi har måndag och tisdag nästa vecka iallafall! Herregud, stress! Fasar över att städa mitt skåp och mitt superbra lösbladsystem....


Kommentarer
Postat av: carolina

Det ska bli fantastiskt att få ha dig hemma ett tag :)

2009-05-19 @ 18:48:19
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0