Sista helgen i Uppsala som Skarabo

Nu är jag tillbaka till Skara och helt slut. Rehab på mig. Min stackars kropp hänger inte med, börjar tydligen bli gammal eller nått. Haha. Hemskt.

Kom hem onsdagkväll mitt i en förfest hemma hos oss. Syrran och hennes brudar skulle på skiva. Vart taggad så jag haka på brudarna ut. Hade sjukt skoj, kände dock att jag tillsammans med några andra höjde medelåldern något, men ääh, de va kul.

Sen var de jobb på ikea på dagarna. Torsdagkvällen bjöd på filmmys hemma hos Gassan och vi kikade på Bridewars, den va ju rätt dålig. Fredagskvällen spenderade jag hemma hos twinsen i deras superfräscha lägenhet och hade med mig lite bra inflyttningsgrejer till brudarna, i rosa såklart! Det vart mycket snack och lite film. Skoj. Lördagskvällen vart festfestfest med Sabina, Mia, Magnus och Sofia. Mycket lyckad kväll! Och sen var de söndag och då vart de lite sushibuffé med Sabina och sen hemmåt. Fick en date med en skövdegrabb och hans kusin på statoil i Örebro, dom var på väg mot Uppsalatrakterna och jag var på väg ner mot Skara då. Det var trevligt.

Förutom jobb och skoj har jag packat upp massor med kläder och annat skit, tröck ju med så mycket jag fick plats med i bilen på vägen hem nu. Såg knappt ut, men de gick bra. Så nu i veckan lever jag i en resväska, men de har jag ju gjort lite hela tiden.. Så de ska nog gå bra de med.

En mycket bra helg i Uppsala helt enkelt. Snart är jag tillbaka där på heltid, känns skönt, men ändå som om jag hamnar på noll igen. Hmm.. Väntar till midsommarveckan och hoppas på ett glatt besked om utbilningen, då känns de iallfall som om jag skulle vara på väg igen. Hoppas!


Vi hade lite släktträff på BJ och stötte på kusin Christoffer.


Jag och syrran :)


Kameran dog, men vimmelmannen va på G ;)

Kommentarer
Postat av: syster

Skicka bilderna med oss och christoffer till honom. och skicka alla till mig! tack så mycket!

2009-05-25 @ 23:05:02
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas hoppas du kommer in sunshine!

2009-05-26 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0