Så en onsdag då

Nej det vart inte jättemycket gjort idag heller. Ett arbete blev klart iallafall och så fick vi lyssna på en kvinna som snackade om att starta eget, hon var ju dock inge vidare om jag får säga de själv. Hon mummla bara på och drog ut på allt. Nej, inge bra. Fick iallafall svar på en fråga jag hade, om FA eller F-skattsedlar. Så de var väl lite bra iallafall!

Kom hem och lagade mig lite käk, för de måste man ju tydligen. Inte alls sugen på att laga mat, men de fick bli lite kikärts och morotsbiffar med sallad, gott men ändå.

Linnetyget ligger i badkaret och har de gött, eller hade iallafall, nu är de nog ganska kallt. Var ju nära att hoppa ner själv när jag tappa upp badet, men fick ge vika för tyget. Själv tog jag mig en tupplur, som skulle vara på ca 30 min, men den hamnade nog på 2 timmar.. Jag körde en Cattis helt enkelt. Vilken powernap va!

Imorgon kanske de blir lite fest med klassen, eller en del av klssen iallafall. En torsdag, men de är de som passar bäst och de var samma öppettider som på helgen, så why not!

På fredag ska vi ha BH-sömnad. De ser jag verkligen fram emot, så de blir nog till att köra och vara nykter om de blir fest. Ingen hit att vara bakis och ska upp kl 8 och försöka sy någorlunda raka sömmar.

Fortfarande sjuukt sugen på choklad. Men de blir inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0