Proppat!

Jag är helt slut av allt springandes med alla kassar och väskor och allt skit som skulle tryckas in i bilen. Nu är den verkligen fullproppad. Bakluckan pressades igen, ikeakassarna byggdes till högar i baksätet (helt sjukt vad mycket man får plats i ett baksäte..) och köksgrejer och tavlor och annat sitter och myser med mig i fram. Imorgon bär de av mot Uppsala direkt efter skolan och de är sista turen hem innan flyttlasset går nästa helg, så har tryck med så mycket som möjligt helt enkelt.

Idag gjordes de rätt mycket i skolan och det är många bollar i luften nu såhär i slutet, vi fick kasta oss ut fem i 8, skolan stängs och larmas kl 8. Nu är det bara till att göra den sista hemtentan som vi fick idag och som ska in imorgon. Och sen ska jag få sova... Men imorgon blir de Uppsala och till att packa in allt... Hur nu de ska gå... Ingen hjälp kommer jag få heller, usch va tråkigt att backa upp, eller bära upp allt till mitt rum iallafall... Haha :)

Mamma och pappa ligger och lyxar i värmen i Malta dom! Vissa har de bra! Trevlig resa på dom! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Äh, det klarar du! Har du fått ner det i bilen så kommer du få in det hemma också =)

Små tjejer är starkare än de ser ut att vara!

2009-05-20 @ 06:40:27
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Va lyxigt det känns att vi kommer ha dig i samma stad för jämnan snaart finis <3

2009-05-21 @ 20:51:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Du kommer klara de galant pärlan!



PUSS!

2009-05-21 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0