Nu så, skolan slut, nu blir de lek och städning

Så sista dagen i skolan var igår. Betygen är satta och allt är inlämnat och klart. Så skönt. Men skola idag med, eller nu får man ju göra helt vad man vill, fast de har man ju typ fått göra hela tiden... Fast ändå med lite inriktningar och så lite grundarbeten och sånt. Men det har vart ett sjukt kul år. Allt har vart super och jag har lärt mig så sjukt mycket. Kunskaperna jag fått här kommer alltid vara en grund för det jag vill göra sen, blir designer. Nu ska hoppas jag bara på att ta mig vidare i Malmö då.

Idag var planen att sy knäppningen på den sista jackan, men de fick vänta, idag blev de en liten kort söt jeansjacka med volang. Tänkte att jag behövde fler jackor tydligen.. Haha :) Nej men den blev jättesöt, glömde kameran hemma så ni får bild imorgon. Så imorgon ska jag sy klart knäppningen, sy på 2 knappar på manchetten på lilla jeansjackan, de ända som är kvar och fixa lite med mitt trasiga foder på rosajackan. Så de är prio ett så allt är klart, sen kan jag få göra nått mer kul om jag hinner. Antingen ska jag göra en playsuit (byxdress) eller så gör jag mig en skinnjacka av fejkskinn som jag köpt som var tänkt till en väska... Vi får se! Jackor är ju kul... :)

Har skruvat av en hel del ben på diverse bord i lägenheten, nu ska fler bord monteras isär och bli enkla att transportera hem. Måste lokalisera en sopstation också, så jag kan slänga massa skräp innan jag flyttar..

Grattis till Sabina och hennes stabila jobb, man kan ju inte bli annat än stolt över den nya dekoratören på Lindex :) Grattis till Morfar i efterskott också! Å såklart Grattis till The twins i efterskott också! Massa massa grattis till alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tror det finns en sopstation i Axvall..

2009-05-28 @ 07:21:58
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0