Man kan ha kul här med :)

Igår vart de utgång med delar av klassen. Kvällen började hemma hos mig med Skaraborna med lite tacosmys, sedan begav vi oss mot skövde och mötte upp resten och först gick vi till Pimps, så som jag trodde de hette, men de hette visst Pims, mysigt var de iallafall. Vi satt ute i kylan med filtar, är de sommar så är de. Sedan begav vi oss vidare till Zaren, som tydligen inte alls hette just så utan Husaren. Jag tycker nog att Skövdeborna mummlar och hoppar över lite bokstäver när dom snackar helt enkelt. Men kul hade vi iallafall! Mycket fest och dans, wiie! Det var helt långt mellan ställena, ungefär dörren brevid. Kvällen avslutades med lite kebab! Och sedan for vi hem i röda blixten.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ser ut som ni hade kul! =) synd att jag missade.. fast ändå inte, har ju haft det så bra hemma =P

ses på måndag!!

2009-05-09 @ 11:58:49
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Heja klassfest;)!

2009-05-11 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0