Komplett Skarabo, får jag åka hem nu?

Dagen började med en liten försovning, men de gick vägen ändå. I skolan eldade vi lite på trådar och kikade i horoskop, och med de menade jag microskåp, men körde en liten felsägning sådär fortfarande i nattmössan...

Träffade upp farmor och farfar för en lunch på Kråks värdshus, massa folk var de! Och vem var inte där, tillomed Bert! Äntligen. Nu kan jag säga att jag sett han, för så fort man säger att man bor i Skara så kommer han på tal. Nu har vi ju i princip lunchat ihop. Haha så kan man ju också se de.

Skoldagen efter lunchen var sådär lagom oengagerad. Gjorde klart mönstret till linnejackan iallafall. Imorgon måste jag verkligen göra mig ett Frida-speedo-ryck. Varför kan man jag inte vara lika effektiv varje dag, fatta hur mycket man skulle hinna!

Nu sitter jag iallafall här i soffan och är sjuukt sötsugen eftersom jag har haft ett onyttigt liv i 2 dagar, va fan! Men jag har vart duktig och hållt tassarna borta från smarrigheter, men de är nästan så jag skulle kunna döda för lite choklad. Men nej nej. Höll på köpa mig en glass, men Cattis ledde mig bort från glassen då jag bett om lite backup om min karaktär skulle ge med sig lite.... Nyttigt liv nån dag så kommer de nog gå över!

Idag är en JAG-VILL-HEM dag. Usch usch usch. JAG VILL HEM! JAG VILL HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0