Jackorna blir bara fler

Så idag blev alla jackor helt klara. Så skönt! Kunde inte hålla fingrarna borta och startade på en till jacka, denna gång en skinnjacka, fejk skinn såklart! Tiden räckte till massor, så den blev också typ klar,tänke att den ska få ett foder också, supersött vitt med svarta prickar, så de är de som ska fixas imorgon, sen är de bara börja lassa in i bilen, allt jag samlat på mig. Det är helt sjukt, bara 1 år och så mycket skit. Tydligen har jag problem att slänga också. Speciellt är de svårt att slänga något större spillbitar av tyger man vävt själv. Och vadå, den där lilla foderbiten kanske behövs nångång..? Herregud. Har faktiskt vart ganska duktig på att slänga ändå, tog mig i kragen. Nu ska allt bara med hem. Alla jackor och tyger och pärmar.

Det roliga är ju att vi slutade skolan för 2 dagar sen och ändå sitter vi i där till kl 8. Men de säger ju bara en sak, fyfan vilken kul utbildning alltså!

Hade med mig kameran idag, glömde dock batteriet i laddarn, smartass på mig. Så bilder får vänta tills imorgon. Nu ska jag väl ta och skura taket eller nått sånt kul. Flyttstädningen har knappt börjat, väntar på backup av mami och dadi. Röja ut allt först och sen köra på, de känns enklare. Imorgon blir de hej då på skolan! Blandade känslor.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

PUSS!

2009-05-29 @ 22:15:30
Postat av: liindis

hallååå när får ja se den dåååå?

2009-06-21 @ 16:27:05
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0