I sista sekunden som alltid..

Ja då sitter man uppe fortfarande då, ville ju gå och lägga mig i tid. Inte idag heller tydligen. Har precis bakat kakor, nu ligger dom och svalnar, började baka efter jag vart på promenad med Cattis, sådär runt kl 12. Verkar ju helt normalt att baka mitt i natten när man har skola dagen efter, men de är nämligen så att vi har modevisning imorgon och då ska vi bjuda på lite fika. Körde på kolakakor, enkelt och bra med lite småkakor till alla bullar och muffins och för att inte tala om chokladkakor som de antagligen kommer krylla av...

Dagarna räcker inte till ju! Nu ska jag fixa och dona med lite skolarbeten och sen är de bums i säng....

Har fått lite kontakt med en utbildning i Malmö också, modefabriken heter den, på Malmö folkhögskola, ska dit på intervju och provdag på lördag! Så på fredag bär de av mot Malmö! Ska bli så kul! Ska träffa lite kära vänner som jag bodde tillsammans med i Cypern som jag inte träffat sen dess! Nästan ett år sen ju! Helt sjukt! Så de ska bli så kul, ser verkligen fram emot de och sen hoppas jag ju självklart att de går super på intervjun och de! Vore ju helt underbart om jag kom in på den utbildningen. HOPPAS! Håll tummen för mig på lördag då! Blir ju dock ingen inflyttningfest hos twinsen i helgen då, de känns ju lite tråkigt :( Får bjuda in mig själv nån annan gång, kan nog bli lite festande i den lägenheten en annan gång för min del, men hoppas dom får de superskoj som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0