Då har man gjort sig en brösthållare

Och inte blev de någon sovmorgon. Gästlärare i skolan och BH-sömnaden började kl 8. Hon var duktig och det var kul. Ville självklart göra klart och de gjorde jag, var klar kl 7. De tog verkligen hela dagen att göra denna BH, som jag dessutom aldrig kommer att använda. Men nu har jag gjort en BH och vet hur man gör, så kanske kan göra en någon gång som jag faktiskt kan använda. BH:n jag gjorde vart väl söt och så som jag tänkt mig, men den satt inte riktigt 100%. Vi kallar den sockervaddsbhn.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den vart verkligen söt som sockervadd =)

2009-05-09 @ 12:08:43
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Snyggiiing!! Värsta tjejen med värsta håret nu också.

Oboy :D Och vilken fin bh, du kaan du!!!

Åh vi vill att du kmr på Lördaaag.

2009-05-11 @ 09:23:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0