Värsta bästa helgen ju!

Nu har de vart en händelserik helg och inte en enda stund över för bloggandet eller internet i huvudtaget.

Fredagen började med lite tacomys, sedan vart det till att piffa till sig innan utgång. Syrran och hennes tjejgäng var hemma hos oss och fixade till sig inför utgång och jag fick sminka lite. Men de är skoj! För mig blev de först ner på stan med Carla och vi myste lite på Bullit, träffade sedan Anna och Rebaz och de blev lite fest.

Lördagen började med jobb på Ikea såklart, sen vart de hem och slänga i sig lite varma mackor, hinna umgås iallafall lite med mammi och daddi innan förmys hemma hos Kirre, där även syrran var med såklart! Stan nästa och mötte upp resten på Gillet och partyt började. Det var vidare fest på nästa ställe och det var en riktigt kul kväll! Fullt ös! Mycket lyckad kväll och grymt bra musik då det var en gäst DJ. Värsta utlandskänslan var de. Underbart!

Söndagen blev jobb och sen vart de till att bege sig hemmåt. Trött som bara den. Vart väl en sådär 10 timmar total sömn denna helg, men de var de värt. Stannade och sov i 20 min på vägen hem, det var så värt. Sen låg jag faktiskt färdiguppackad (rekordsnabb ju!) och klar i sängen redan kl 10 och somnade på direkten.

Idag så var de skola såklart. Väven är nu helt klar och nerklippt. Det har fixats en hel del med mönstret, de sista småpiffningarna och nu ska jag sy upp modellen i ett enklare tyg för att se att de ser hur som jag tänkt, innan jag klipper och syr i mitt egenvävda. Känns bäst så. Idag fick jag "tyget" jag beställt när vi hade en försäljare hos oss, läderimitation, som ska bli en väska, eller ja, de räcker nog till minst 2 väskor. När jag ska ha tid med de är frågan, men de ska nog gå. Kul ju!






Kommentarer
Postat av: Kristina

Värsta braa Lördaaagen!!!

Och i helgen kör vi igeeen :D

Ha en bra dag Snyggis

2009-03-03 @ 07:39:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0