Världens lyckligaste efter helgen. Dock trött..!

I helgen var de Uppsala som gällde. Jobb och fest som vanligt. Började dock en med lugn fredag med familjen och tacos. Lördagen var jobb och sedan fest, hur lyckad kväll som hellst! Jag var nog världens gladaste den kvällen och hade verkligen sjukt kul! Verkligen tack till alla som förgyllde kvällen! Det blev väldigt sent och sen jobb och sen skulle man ta sig hem hela vägen till Skara. Var så sjukt trött, de blev 2 stycken sovpauser på vägen hem och snöstorm halvvägs och allmänt jobbigt. Mörkt. Usch. Det var garanterat jobbigaste vägen hem någonsin! Men kolla på bilderna och se så kul vi hade!

Nu är de plugg, plugg och plugg för fulla muggar! Ska sy klart min jacka på 5 dagar... Och nu 4 kvar...! Lite stressigt, men de ska gå helt enkelt! Allt annat ska vara klart också, så när de är färdig bloggat så ska mönsterkonstruktionen fixas så mycket jag hinner. Imorgon är de eget arbete så ska ta en liten sovmorgon och Cattis och jag tänkte gå kl 9.



Kommentarer
Postat av: isabelle

tack så jättemkt för en väldigt trevlig helg :)

2009-03-09 @ 23:11:34
URL: http://isssa.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Super söt på korten babe!

2009-03-09 @ 23:34:16
Postat av: Cassandra

Bloggpause babe?



Hihi

2009-03-14 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0