Trasmattan är igång!

Nu har de vart lite bloggpaus. Det händer mycket just nu. Har kommit igång med trasmattan och nu ska de fixas och donas för fullt med trasorna, vilket jäkla jobb! Förarbete är ju inte de roligaste direkt...! Men de går frammåt iallafall! Jackan ligger på paus just nu, men när jag kommit igång lite mer med mattan så ska jag ta tag i den också.

Helgerna är fyllda med jobb och fest som går i ett, därav inget bloggande på helgerna... Men skoj har de vart! Helgen startade med att fira Ylva och det var myckte trevligt med middag och sedan utgång. Lördagen var jobb och sedan även då fest, After bandy. Förfest hemma hos Ylva och den fortsatte hemma hos systern och mamman Sandra och den lillepluttbebisen. Första gången jag träffa henne. Så söt och snäll så! Sen var de utgång igen, lika bra drag och sjukt kul båda kvällarna. Som sagt, jag blir så glad ända in i själen av mina älskade vänner! Så himla kul att se alla! Hann med lite mysmiddag med mamma och pappa också, mysigt värre helt enkelt!

Mitt nya nyttiga liv fortsätter och snart ska jag ut och gå dagens promenad med Cattis. Vill lova att trasmattan är lite träning de med, där slås de för fullt! Så de blir lite vardagsträning där med. Ska kolla in lite roliga nya recept nu ja!

Denna vecka ska jag även ta tag i att göra ansökningar och sådant också. Så de personliga brevet och ansökningsblanketer ska fyllas i.

På bilden ser ni färdigskurna trasor som jag pillat med idag och så skissen på hur trasmattan kommer att se ut.. Ungefär..


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Duktig du är som härjar o står i gumman! Blir det en sommar i Sverige för dig?



Puss!

2009-03-24 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0