Nu ska jag bli en hurtbulle

Idag blev de inte så mycket gjort som jag velat. Dagen fick börja med mönsterkonstuktionsprov som inte alls kändes bra, fy! Sen fortsatte de med städning i skåp och trådborttagning i hjulen på stolarna, helt sjukt mycket trådar vill jag lova. De vart lite sytt på jeansen men jackan stog rätt still idag. Sydde på knappar och hällorna. Dock kunde jag inte få på mig dom eftersom jag blivit lite utav ett fetto. Haha fy så hemskt. Dom är liksom sydda efter mitt mått och nu går de inte ens på, de är inte ens nära. USCH! Snacka om in my face. Så nu vart de verkligen en start på beach 09. Cattis haka på trenden och vi gick ut och gick i ca 1 timme. Utforskade Skara lite, vågar ju inte göra sånt när jag är själv eftersom jag har världens mest patetiska lokalsinne. They call me Guld, Guldfisk. Hitta värsta fina områden med skyltar om att man inte ska använda deras vägar utan kommunens cykelväg brevid. Haha stropp på dom! Men de va fint, både Cattis och jag tänkte Desperate Housewives a la Skara.

Så nu är de skärpning som gäller iallafall. Fortsatte tillomed med lite styrketräning när jag kom hem. Herregudars vad svag man är. Skärpning där med.

Lite bilder från underbara helgen som Carla var duktig att dokumentera. Så bilderna snodde jag från henne då.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Va fiina ni vaar, åh!

2009-03-17 @ 08:21:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0