Liten snabbis update då..!

De har inte hunnit bloggats nu i veckan. De är så att de är sista veckan på sömnad och allt ska lämnas in nu på tisdag, så de har vart långa dagar som fortsatt med yttligare plugg när jag kommit hem. Och inte nog med de så har jag vart på säkerhetsutbildning på IKEA för att jag ska få jobba i nya varuhuset på påsklovet. Den var på torsdagen så jag missade 2 dagar i skolan...! Eller ja, en dag och en självstudiedag, så de är ju därför de är liite stressigt just nu.

I helgen var jag i Uppsala och det var fest som gällde. Jobbade lite och festade mycket. Sjukt kul även denna helg! Åh älskade vänner vad ni gör mig glad! Kändes skönt att släppa skolan lite också, men nu blir de stress, stress, stress tills tisdag. Men de fixar jag, de är bara 2 dagar ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0