Lite pluggsnack

Idag har jag vart duktig. Har gjort klart alla mönsterdelar till jackan och sytt upp en provmodell i tricot som kommer bli en myskofta när den är klar. Så nu vet jag att kragen funkar och om den blir bra i jacktyget så kommer den bli suuperduper söt! Jag har även pysslat med lite annat som t.ex. mina jeans som inte är klara. Nu är iallafall knapphålen gjorda, dom är lite av min skräck så de känns bra att de äntligen är gjort. Imorgon ska de fixas och donas lite innan jag åker hemåt. Antligen kommer jag bege mig i mycket god tid eller så borde jag styra upp lite mönsterkonstruktions grejer... Vi får se hur jag känner imorgon!

Ja men de var väl lite av min dag. Lite sådär smått stressade då vi ska byta till vävning om ca 7 arbetsdagar, då ska jackan vara klar. Och inte bara den utan allt annat runt omkring, som mönsterkonstruktionen och detaljerna och speceillt mina jeans som borde vart klara för typ hur länge sen som hellst... Lite sämst i tidplaneringen där... Men nu är de igång iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0