Ledig dag med mer duktigheter såklart

Idag tog jag mig en sovmorgon. Vaknade kl 10 och då vart de en kopp rött te, sen ut på en timmes promenad. Fortsätter med min duktighet dag 3. Medans jag hade min frukost som bestod av äpple, jorgubbar och russin i ugnen körde jag lite situps och annan styrka. Känner mig på g ju. Haha. Ont har jag, överallt. Till frukigheten hade jag lite turiskyoghurt. Mums. Lyxade till med att kolla på film, Anamorph. Den verkade bra genom hela filmen, men slutet vad sämstaste ever. Usch. Besviken.

Planen för dagen är ju att jag ska fixa och dona med kollektionsuppgiften lite sen så har dramaklassen nån föreställning av nått slag nu ikväll som vi fick gå på, så dit ska jag. De började kl 7 och innan dess ska jag ha käkat mig lite middag, städat och tvättat håret. Men de ska nog kunna gå.

Ska hem till Uppsala igen på fredag och då ska Ylvans firas som fyllt år! Wi! Grattis igen bästaste du! Sen är de jobb på lördag och söndag. Sen tillbaka och då ska de börja vävas trasmatta.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

PUSS!

2009-03-19 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0