Klantskalle som glömde, nu vart de bröd istället

Idag slutade vi tidigt och salen blev upptagen som vanligt. Skrev ut lite ansökningspapper och sedan begav jag mig hemmåt och skulle renrita mönsterkonstruktion. Självklart glömde jag en hel del för att kunna renrita, så de blev inget av med de. Typiskt. Bakar lite bröd nu med russin, äpple och kanel i, dom vart gooda! Mums! Nu ska jag börja tänka ut lite  arbetsprover till utbildningar! Många är så himla luddiga, antagligen för att man ska tolka dom på sitt eget sätt.. Hmm..!

Imorgon blir de studieresa till Borås och vi ska bl.a. kolla in ett tryckeri. Studieresor är ju bra och kul, men de förstör tidsplaneringen. Haha, nej då, de kommer bli så bra så. Jag ska ju jobba i helgen igen och ville ju hellst åka hem på torsdag kväll men just nu ser de ut som de blir en liten kortis i skolan på fredag iallafall...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gott gott! Har också gjort bröd idag =)

2009-03-03 @ 20:29:16
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0