Idag stog de ganska still

Dagen började med bindningslära och sedan var de vävning, jag var riktigt slö idag och vävde bara 30 cm men vi hade formgivning direkt efter lunch, så då skrev jag ut lite inspirationsbilder till min moodboard som jag ska fixa imorgon, ska ta med mig datorn och skriva ut resten av bilderna. Sen ska de klippas och klistras. Och så ska mattan bli klar imorgon såklart. Bara ca 20 cm kvar ju så de går fort. Skönt. Jag gjorde faktist renritningar, så lite vettigt har jag gjort idag med.

Ja annars så fortsätter jag mitt nyttiga liv med massa sallader och gott är de. Promenaden för dagen blev dock inställd för de va så äckligt väder. Okej att de blåser, men när de hänger regn i luften samtidigt, nej tack, fy.

Ja men annars så har jag inte tagit tag i arbetsproverna idag heller eller nått personligtbrev eller så. Men de ska göras, hellst nyss. Det får bli imorgon då. På riktigt. Kortare dag i skolan och mer tid till ansökningar.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hjärtat det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, hihi.



Idag var det dock vår ute, underbart!



Puss

2009-04-01 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0