Duktighetsdag 2

Jag ska skriva mig en nerräkningslista på 21 dagar. Början på mitt nyttiga liv, efter 21 dagar ska de ju tydligen vara en vana. Så om jag kryssar så blir de kanske lite enklare de jobbiga dagarna. Haha :) Jag ska ju inte sluta äta direkt och jag tänkte kosta på mig lite godis på helgerna men ändå. Ut och gå it is.

Idag har jag sjuk träningsvärk iallafall, de är ju alltid nått. Tog totalt ut mina stackars ben igår ju. Men de känns bra. Armhävningar, situps, rygglyft och lite annan styrka är gjord efter dagens promenad. Känns bra. Idag åt jag potatis i ugn med lök, morot, majs, äpple och russin med chili-yoghurt och sallad. De var riktigt smarrigt! Känner mig duktig sådär dag 2.

Idag var de sista dagen på sömnaden men jag är verkligen inte klar med allt, men de var lugnt, de blir till att sy lite under vävperioden också. Idag fick vi uppgiften om att göra en vävsedel inför trasmattan. Jag har inga matttrasor, så de känns ju sådär lite sämst, men väven ska ju upp först. De var slut på lakansväv på IKEA i Uppsala då alla leveranser går till nya varuhuset, som om jag inte borde veta de av nån. Jaja, ska köra en sväng förbi varuhuset i Västerås och shoppa loss. Hoppas på bättre tur där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig gumman! Du är fin som du är o vardagslyx är faktiskt ett måste!





PUSS!

2009-03-17 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0