Packa?

Tog en rejäl sovmorgon till en början av dagen. Sen vart de sushifrukost/lunch med  Mauricio. Trevligt och alltid lika gott. Sushi is the shiet.

Efter mina 2 dagar ledigt så kan jag konstatera att jag inte packat ett enda någe och jag har inga planer på att göra de nu heller. Mitt rum ser ut som en bombnedslag sen rensningen i garderoben. Klädhögar fördelade i till secondhand, släng-skiten, andras grejer och ren tvätt blandat med spontanutgångens klädpanik. Sängen är iallafall bäddad :)

Packningen kommer att äga rum nästa vecka. Alltså i sista sekund, som alltid. Men de kommer gå så bra så, ledig på tisdag och då kan jag ju verkligen packa ner allt eftersom då är de bara onsdagen kvar och sen åker jag. Det blir nog bra.

Fortfarande lite bil-ångest. Ska min kära få följa med eller ska den lämnas kvar här hemma? Hm. De vore ju skönt att lämna den för då får jag sällskap på vägen ner och syrran och jag kan turas om att köra, vore ju underbart. Och sen finns de ingen boendeparkering som är garanterad plats, kan ju bli lite jobbigt... Men sen då, om man kanske vill åka å handla? Eller ta en liten spontantur nånstans, utan att de ska behöva ta massa tid att komma iväg med buss och bök (sjuukt bortskämd med bil ju!). Just nu blir de nog ingen bil ner, kommer nog att ångra de beslutet, men kan ju alltid ta en snabbis hem och hämta den i värsta fall....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har försökt få tag på dig!! Ring mig :)

2009-07-31 @ 11:41:19
Postat av: Lisen

wiiii. de måste börja bli lite nervöst snart för dig? pirrar tillome i min mage för din skull :D

2009-08-01 @ 20:48:35
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0