Semester it is!

Gotland börjar bra.

Vi var i god tid till färgan och köpte lite kebab på nå matställe där när vi väntade på att få åka ombord. När vi stod och väntade så kommer de fram nån skum typ och frågar om vi hade en tändare, och de hade vi ju inte, då svarade han bara äh de är lungt, jag har en, SKUM. På färgan hade vi ju fått boka om biljetterna och då fanns inte billigaste alternativet kvar så vi fick nu varsin liggstol, värt. Hann sova lite iallafall, skönt de. När vi skulle gå till bilarna igen kom vi på att vi inte visste vilket plan vi parkerat på.. Då tänkte jag bara på pappa kommentar: Hur klarar ni er? (angående vår felbokning). Plan 2 skulle man kunna tro sa Kristina då. Plan 5 (?) var de, men vi hitta bilen direkt iallafall, tack vare att vi kom ihåg att de va en hästtransport brevid oss...

När vi kom iland så körde vi på en champangefrukost på stranden. Toftastrand letade vi reda på, de gick bra de med. Vårt lilla radhus fick vi inte komma in i före kl 3. Men nu sitter vi här färdigduschade och redo för att inhandla grillkvällens käk. Ska bli mys! Vi har världens mysigaste baksida, vår egna lilla idyll. Grillning i kvällsolen it is! Sen FEST!

Här hade ni fått lite bilder om jag inte glömt sladden till kameran, som alla andra också glömt :) Haha! Carro rädda oss?

Kommentarer
Postat av: carro

Påminn mig imorgon så fixar jag det älskade..

No problemas.

Faan vad jag saknar & längtar.

Kommer nog stupa av laddning när jag kliver av planet hahaa :P pusssa

2009-07-12 @ 15:37:45
Postat av: jonathan

Fan va nice det låter, hur länge ska du stanna? Ska ner med några polare på torsdag, från göteborg:P hoppas vädret är bra bara för kan tänka mig att det är galet drag:D

2009-07-12 @ 21:49:12
Postat av: Frida

Vädret har vart super hittills hoppas de håller i sig! Vi är kvar tills på söndag! :)

2009-07-13 @ 00:23:20
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0