Nu är de påskrivet!

Alla hundra papper har jag nu satt en kråka på, hoppas säljaren gör desamma nu! Så är de heelt klart! Snackat med mäklarn, sen banken, sen mäklarn och sen banken och däremellan daddi och sen prata han med banken, min medlånetagare (som gör så att jag får låna :P) och nu är allt fixat till de absolut bästa. De känns så himla värt, vill flytta nuu! :) Kommer bli awesome!

Men först Gotland. Efter allt kaos. Herregudars. Det har hänt mycket idag vill jag lova. Upptäckte att datumen var lite fel när jag skrev ut biljetten ... PANIK! Men de löste sig iallafall till de bästa, vi kommer iväg, rätt datum och rätt tid och allt kommer bli så bra så. Nån som vill köpa en bilen+alla biljett tur och retur till Gotland 18-26? ;)

Imorgon åker vi! Najs! Semester!


Visby, där jag kommer tillbringa den närmaste veckan med 4 andra superduper brudar :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0