Måndag

Nu är helgen över och de blev en heldel skoj. Fredagen var lugn med filmmys hos Ylwa tillsammans med Oskar och Jesper. Alltid lika trevligt. Lördagen bjöd på fest! Blev dock lite mycket av de goda men de var skoj iallafall!

Det var självklart jobb i helgen och även idag. Sjukt ont i fötterna, verkligen totalt nerslagen i soffan efter ett 10-20 pass. Imorgon blir de jobb igen men sen 2 dagars ledig, då ska de börja rensas och packas vill jag lova. Nu är de ju bara 1,5 vecka kvar i Uppsala..! Spännande! Jag vill se lägenheten nu! Gå på arbetsintervjun och hoppas på de bästa!

Arbetsintervjun är för ett jobb på Åhléns och för ICCompany. Kläder. Det vore ju helt underbart och hon jag pratat med verkar helt toppen! Hade först lite otur med att jag inte kunde komma ner på intervju och hon skulle på semester och ville ha klart de 2 tjänsterna innan, så de blev inget av med de. Men sen ringde hon upp och hade en helgtjänst, ännu bättre säger jag! Sånt himla flyt! Så nu håller jag tummarna på de! Awesome!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Awesome! =)=)=)

2009-07-28 @ 08:31:44
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: carolina

håller tummarna baby <3



2009-07-28 @ 15:37:47
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0