Livet fortsätter

Detixen är över för en vecka sedan nästan och jag har nu tryckt i mig en hel del onyttigt. Sämst. Men men, jag klarade iallafall av min vecka.. Jag hade klarat att göra allt bra om någon bra bokhandel hade haft boken för nästa steg, men tydligen inte. Ska ta tag i att beställa den på bokus snart så jag kan börja va duktig igen. Efter Gotland.

Har vart mycket jobb och fest på senaste. Mindre tid  vid datorn, mer fläng och skoj. Lisen har vart här på finbesök. Mys! Carlans har firats och annat skoj har hänt.

Idag var jag ledig och de blev en lunch med Assal, Indisk, MUMS! Sen vart de en liten fika med Sabina och en liten titt i hennes lägenhet, kommer bli supermysig när den är klar sen! Hon kommer ha de så bra så!

Mitt lägenhetsletande fortsätter och nu börjar de kommer till skott. Imorgon ska jag ringa mäklarn på en lägenhet jag hittat i stan, nära havet, LYX! :) De ni! Så hoppas på den då!


Finbesökarn Lisen och jag i Graneberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0