Det här var ingen bra dag

Så dagen började med jobb kl 8. Magkramperna fortsatte, dom började i söndags kväll och hela dagen igår, tänkte att de skulle gå över av sig själv.. Men idag ringde jag sjukvårdsupplysningen och frågade vad de kunde vara och hon tyckte jag skulle åka in till sjukan på direkten, så de gjorde jag. Satt på akuten halva dagen, men sitta är helt lungt, både sitta och ligga är inga problem, men så fort jag ställer mig upp så gör de så in i bomben ont i övre delen av magen för att inte tala om att gå.

Men som vanligt när man går till en läkare så vet dom ju inte vad de är, så satt alla dessa timmar helt i onödan, fick med mig några smärtstillande tabletter som var inriktade mot gallsten iallafall. Hoppas de blir bättre imorgon så jag slipper vara en soffliggare. Usch så tråkigt. Usch så ont. Sämst.

Får se om de blir något jobb imorgon, börjar kl 2, har sagt att jag antagligen inte kommer, kan ju knappast springa runt där med detta huggande i magen. Positiva klubben på mig idag.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på bättre tider. Imorgon ska jag ringa mäklarn och csn iallafall. Lite duktig kan jag vara i min sittställning. Bitterbruden tackar för sig.

Kommentarer
Postat av: Lisen

hjärtat då!! Hoppas du kryar på dig så fort som möjligt! Puss

2009-07-07 @ 23:04:54
URL: http://lisenhe.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Usch, stackare.. Magont är ju inge kul =S Hoppas du blir bättre! kram

2009-07-08 @ 09:33:02
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: whatever

Det är gaser! Prova att fisa lite ;)

2009-07-08 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0