Åh så fiint!

Jag har städat bilen, dammsugit och allt. Spolat av mattor och torkat och donat, nu är den så fin så. Ska tydligen köra en biltvätt också, de har jag aldrig gjort förut, ska bli spännande, måste dock vänta tills daddi kommit hem för jag får fan inte bort antenngrejen. Sämst. Hur svårt kan de va? Tydligen lite väl avancerat för mig, sitter som BERG!

Packningen är typ klar  också, ska packa ner lite elgrejs, som datorn, mobilladdare och sånt vettigt som man inte kan leva utan, men sen så är de nog klart, kläder och skor är utvalda iallafall.

Undra om säljaren skrivit på alla papper? Hon borde fått dom idag..! Spännande!

Nej nu ska jag fixa och dona med de sista innan avfärden till twinsen och sen mot Gotland!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skönt med en nystädad bil =)

Hoppas ni har dte riktigt kul på Gotland!! =)=)

2009-07-11 @ 11:29:22
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Mina finaaaa

2009-07-19 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0