Hem!

Idag var jackan såklart planen för dagen. De blev ett luvmönster, en provluva och en riktig en och sedan lite andra detaljer, motvecksplatta och formpressning. Sen fick de bli till att sluta runt kl 3, gick hem så fort jag var klar med de jag kunde göra på jackan. Börjar bli lite förkyld och mådde inte riktigt på topp. Men nu är de bara lite halsont och lite snoringt, men de kan man ju stå ut med.

Imorgon åker jag hem! WI! Äntligen! Har storstädat idag också, avslutade med att torka golvet och allt. Haha, de är ju så skönt att komma hem till ett nystädat hem, och nu kommer jag få göra de efter helgens äventyr i Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myspys! Hoppas du har en riktigt härlig helg i Uppsala.. men vi ses imorgon =P

2009-01-21 @ 21:05:00
Postat av: Rebecka

Hmm skumt.. mitt namn och det försvann på den förra kommentaren =S

2009-01-21 @ 21:06:18
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Duktiga dig som städar och står i! Ha en super nice helg i Uppsala gumman!

2009-01-22 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0