Kort skoldag och pluggtiden blev filmtid

Idag så slutade vi kl 1 och då blev vi utkastade. De andra eleverna på skolan skulle ha indviduellt val och då ska dom ha salen, så de blir inget till att jobba kvar. Kan ju vara lite bra ändå, då blir de en tidig dag i veckan och en sovmorgon på fredagar, då vi har eget arbete. Lite vardagslyx. Men de är ju kul i skolan så vet inte riktigt om de är nån lyx att man måste gå hem.. Haha..

Idag har jag börjat med mönstret till jackan iallafall. Fram och bakstycke är nästan klara! Sen är de en luva, ärmar och lite linningar och fickor och sånt som ska till, men de är igång! Hoppas de blir bra nu!

Nu har jag redan kikat på en film idag, While she was out, den va ju dock inge vidare... Tänkte ta mig en liten lässtund nu efter lite Internettid och sen blir de till att laga mat och slå sig ner med nästa film som ska bli The curious life of Benjamin Buttons filmen med Brad Pitt. Den verkar ju jättebra!

Annars har jag städat lite idag också! Och fått studiebidrag av CSN, så de va ju trevligt, nu kan man börja betala allt då.. Sånadär skojiga elräkningar och ja... Haha..! Jag ska nog köpa mig lite blommor också!

Jag vill åka utomlands! Tror ju dock inte att jag är ensam om den viljan. Lite värme behövs. Idag var de ju inte så kallt men snart kommer väl snön igen. Hade inte ens tänkt på de förrens vi snackade lite påvägen hem jag och några klasskompisar. Hoppas att de inte blir nån mer vinter nu! Vår tack! De var ljust när vi gick hem från skolan idag med, lite nyvår idag... Klockan va ju 1, så de va tyvärr därför. Nu är de svartsvartsvart ute igen. Jag har adventsljusstaken kvar kom jag på nu, borde kanske ta bort den..! De får bli när de nya blommorna kommer upp i fönstret! Så de betyder att jag måste köpa blommorna snart! Så kan man se på den saken!

Kommentarer
Postat av: carolina

MEN BRA att du sa det där om kicks hade tänkt att köpa

därifrån.. Att det ska vara så svårt att hitta en bra sån då =/



Hoppas livet leker för dig. När får man komma &

hälsa på dig dåå ?? :) Vill juh se hur du har det.Vore kul med en liten utflyckt dessutom :)

2009-01-13 @ 17:27:30
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Skickar en puss bara för att du är så söt!

2009-01-14 @ 00:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0