Plugg, plugg och plugg i Paris

Jaha, skolan fortsätter. Jackan går frammåt, sjukt kul är de faktist! Jag skulle precis börja måla mönstret till luvan, men tydligen hade jag glömt pappret hemma, så de va ju inte så najs. Får ta de imorgon då.

Idag kom de en person från CIS och berättade om utlandsstudier, de är ju de som gör.. Haha de lät som de va värsta CSI eller nått, men de är förkortning för Center for International Studies. Utbildningarna var i Milano, London och Paris. Dessa hade olika mer inriktningar och den i Paris hade Haute Couture. Jag vill..! Men ja, franska. Men funderar på att köra nån form av franskakurs på distans, inte bara för att jag skulle vilja gå den utbilningen. En dröm är ju att bo i Paris eller så, så varför inte förbereda sig ifall att? :) Haha ja men va fan! Utbildningarna är ju dyra som stryk men jag känner ändå att jag vill kunna lite mer för att söka dit, även om man inte behöver kunna nått så vore de ju ändå bra så man kan lära sig så mycket som möjligt..! Jaja, men de återstår att se om de blir aktuellt. Men de är de här jag vill. Jag vill designa.

Har ju kollat massor med utbildningar och inom kort ska jag börja slipa på ett personligt brev, sedan ska de börja sökas. Men snart ska pannkakan börja stekas och då ska jag kolla klart på Benjamin Buttons otroliga liv.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Paris låter fab babe! Som sagt, när jag gifter mig, om jag gifter mig, are you the one to design my weddingdress! <3

2009-01-21 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0