Nyår i bilder









Min klänning :)




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Skönt att du är back on track med bloggandet sötnos. Din klänning var det sötaste jag sett, jag vill beställa en sån av dig, hihi. Tänk dig till sommaren med ett par söta pumps, sötsötsötsötsöt.



<3

2009-01-08 @ 23:36:39
Postat av: Kristina

Ja va fan, får vi köpa kläder av diig bejbii :D

Fett att bloggen är igågn igen, ja har väntat ;D

2009-01-09 @ 23:19:26
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: zandris

Hjärtat!



Äntligen har jag fått se lite bilder av ert galna nyår, tack snälla du för att du har den goda smaken att täcka över skötet!



Puss på dig

2009-01-10 @ 20:19:30
Postat av: anonym, haha ;)

Friiiiiiiiiiiiiiiiida ditt svin!!!! varför bara ful bilder haha va jag inte söt på någon!? =( o visar framstjärten oxååå!! :( haha uscch!!

2009-01-10 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0