Lördag med lite duktigheter och en god tanke

Idag drack jag mig en stor kopp rött te till frukost, sjukt gott.

 Sen har jag försökt mig på photoshop, klarade bara nån grej sen så var de tvärstopp. Jag blir ju så irriterad på mig själv när jag inte fattar men jag hade ganska bra med tålamod idag och försökte och försökte sen sket jag i de och skickade vidare uppgiften och gick ut på en promenad istället.

Hade tänkt att gå till badhuset idag och simma, duktig tanke iallafall, men sen flög tiden iväg och eftersom öppettiderna inte är de bästa här i stan så sket jag i de och de fick bli en promenad för att iallafall lokalisera badhuset och de lyckades jag med iallafall. Nu är jag tillbaka hemma och har käkat lite rester från igår, de va gott idag igen.

Bakade mig en kladdkaka igår men åt så mycket och jag blev så sjukt mätt så jag fick inte ner nån kladdkaka men idag ska jag nog festa loss lite på den! Sen har jag shoppat mig en pomelo också, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0