Liten snabbis update

Nu är jag hemma i Uppsala! Wi! Förkyld som bara den och kunde inte få njuta när jag väl fick käka lite sushi, eftersom de inte finns något sushiställe i Skara. Sämst. Maten jag äter smakar ingeting! Jaha. Ännu sämre!

Igår var jag på stan med Sabina och sedan blev de en snabbis till sthlm också. Men ingen shopping! Bara foder till min jacka! Ett lila, mycket fint! Hämtade nyckel hos mormor och fick lite vägbeskrivning, ska ju bo där om n¨gon vecka då jag ska ha praktik i sthlm på Designgalleriet.

På kvällen vart de lite mys först med familjen och tacos och sedan blev de lite avskedsmys hemma hos Oskar som åker till Alperna och säsongar.

Idag har jag jobbat på ikea och så blir de även imorgon, sköna tider, 11-17 bara :) Men ändå, lite extra moneysar är ju bra!

Ikväll blir de lite fest också, vill ut och se folk! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ha en trevlig utekväll sötnos!

2009-01-24 @ 22:06:10
Postat av: Cassandra

Bloggpause babe?

2009-01-26 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0